Brev:
Honning i Hanegals økologiske produkter
14. maj 2015
Alder:
18 mdr.
Honning i Hanegals økologiske produkter
Hej igen.
Så er jeg tilbage med det, jeg altid spørger mest om, nemlig fødevarer, da det er her min egen ekspertise mangler.
Ifht.at børn ikke må få honning, har jeg opdaget, at der i flere af Hanegals økologiske produkter, som vi foretrækker da de er uden E-numre og man ved at dyrene har haft det bedre, - er honning i.
Skal vi så undgå disse produkter eller er det udelukkende ren honning?
Tak :)